×

Om de App te installeren op uw iPhone/iPad druk en vervolgens Voeg toe op Hoofdscherm.

Veelgestelde vragen

Hier vindt u onze meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u ons bellen op 088-3672373

Algemene vragen

Over Samen Uit!

  • Hoe annuleer ik een uitje?

    Opgaves voor het theater kunnen niet geannuleerd worden. 
    Andere uitstapjes kunt u tot 14 dagen voor aanvang kosteloos annuleren.
    Bel 088-3679661 dan annuleren wij uw uitstapje of verschuiven u indien mogelijk naar een andere datum.

  • Hoe kan ik een reisje boeken als ik geen digitale middelen heb?

    Voor opgave of informatie over uitstapjes en vakanties kunt u ons ook telefonisch bereiken op maandag tot en met woensdag tussen 09.00 – 12.00 uur op nummer 088-3679661. Wij maken met u een account aan, vullen uw gegevens in en regelen met u de betaling.

  • Hoe kan ik een uitje reserveren?

    Volg de instructies op via de website, heeft u hulp nodig bel; 088-3679661 Meer informatie vind je op: www.deledenservice.nl/account/inloggen/

  • Ik wil graag op de hoogte blijven van alle uitjes, kan dat?

    Ja via deze website of u geeft uw naam en gegevens door dan sturen wij u 4 maandelijks de folder toe.

  • Ik zit in een rolstoel, kan ik mee met uw uitstapjes/reizen?

    Jazeker. Om de veiligheid van rolstoelgebruikers te kunnen waarborgen, volgt SamenUit! de code VVR. Voor de rolstoelgebruikers die niet de overstap vanuit de rolstoel naar en van een reguliere zitplaats kan maken, is de richtlijn gewijzigd voor het vervoer op de volgende punten:
    Alleen een crash geteste rolstoel mag als vervangende zitplaats dienen. Deze rolstoel is te herkennen aan het haaksymbool. Tot 1 juli 2020 geldt een overgangstermijn. Tot dan mag de rolstoelgebruiker nog wel vervoerd worden, mits de rolstoel veilig vastgezet kan worden. Indien uw rolstoel nu nog niet voorzien is van een haaksymbool, dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw gemeente of leverancier van de rolstoel voor meer informatie, zodat u niet onverwachts niet meer vervoerd mag worden per 1 juli 2020.

  • Is er een zorgondersteuner aanwezig tijdens het uitstapje?

    De uitstapjes worden verzorgd door een vrijwillige chauffeur en vrijwillige gastvrouw/heer. Heeft u specifieke verpleegkundige hulp nodig dan proberen we dat samen te regelen. We hebben ook vrijwilligers met een medische achtergrond.

  • Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen?

    Ja dat kan, maak uw wensen van te voren kenbaar, dan kunnen we er rekening mee houden, en uw wensen doorgeven aan de locatie.

  • Kan ik kosteloos annuleren?

    Opgaves voor het theater kunnen niet geannuleerd worden. 
    Andere uitstapjes kunt u tot 7 dagen voor aanvang kosteloos annuleren.
    Bel 088-3679661 dan annuleren wij uw uitstapje of verschuiven u indien mogelijk naar een andere datum.

  • Kan ik mijn Scootmobiel meenemen?

    Nee helaas kunnen we uw scootmobiel niet meenemen omdat deze in gewicht te zwaar zijn.

  • Kan ik ook met u mee wanneer ik geen lid ben van de Ledenservice?

    Een lidmaatschap van de Ledenservice is een voorwaarde om mee te kunnen gaan. Het lidmaatschap kost € 22,50 per jaar.

  • Kan ik thuis opgehaald worden?

    Ja we halen u van huis op en brengen u na de reis weer terug, zorgt u dat u 10 minuten voor de vermelde ophaal tijd klaar staat?

  • Lange afstanden lopen gaat niet meer. Kan ik toch mee?

    Ja u kunt ook dan mee in een rolstoel, indien u zelf niet in het bezit bent van een rolstoel kunnen we die voor u meenemen inclusief een begeleider.

  • Moet ik zaken over mijn gezondheid melden?

    Ja indien van belang. Verder bent u zelf verantwoordelijk voor uw gezondheid tijdens het reisje.

  • Wanneer ontvang ik mijn definitieve reisgegevens?

    Een week voor vertrek ontvangt u de reisbrief met het tijdstip waarop u wordt opgehaald.

  • Wat zijn de reisvoorwaarden?

    • Als u afhankelijk bent van verpleegkundige zorg dan kijken we samen met u of we dit kunnen realiseren.
    • De vertrektijden kunnen afwijken, dit is afhankelijk van de opstapplek.
    • De uitstapjes gaan alleen door bij voldoende deelname en vol = vol.
    • Bij extreme weersomstandigheden annuleren we de reis en plannen een nieuwe datum.
    • Annuleren kan alleen telefonisch, tot 14 dagen voor vertrek anders zijn wij helaas genoodzaakt om de kosten aan u door te berekenen. Theater kan niet worden geannuleerd.
    • Deelname aan een uitstapje is geheel op eigen risico.
    • Reisbureau SamenUit! is niet aansprakelijk voor letsel dat is ontstaan of het zoekraken van
    eigendommen tijdens uitstapjes.

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    Via Ideal en met een automatische incasso.

  • Zijn alle locaties ingericht op mindervaliden?

    Ja de locaties die wij bezoeken voldoen aan onze eisen van toegankelijkheid.

  • Zijn uw uitstapjes alleen gericht op senioren?

    De uitstapjes zijn gericht op senioren met hun uitdagingen.

Over de Voordeelaanbiedingen