Veelgestelde vragen
Hier vindt u onze meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u ons bellen op 088-3672373
Algemene vragen
-
Aanvragen account leden, hoe doe ik dat?
Jouw lidmaatschapsnummer staat boven de adresgegevens op de meegestuurde brief bij het nieuwe Voordeeloverzicht. Mocht je deze niet kunnen vinden dan kunnen wij deze voor je opzoeken.
Bel 088 367 2373 of stuur een mail naar leden@carintreggeland.nl
-
Aanvragen account voor nieuwe leden, hoe doe ik dat?
Word lid | Carintreggeland Ledenservice
Ben je medewerker, vrijwilliger of huurder van Twinta, klik dan de juiste doelgroep aan.
-
Geldt het lidmaatschap voor het hele gezin?
Ja, het lidmaatschap is geldig voor het hele huishouden, wonend op hetzelfde adres.
-
Hoe kan ik De Ledenservice bereiken?
Wij zijn tijdens kantoortijden bereikbaar op De Ledenservice: 088-367 2373 of via de mail leden@carintreggeland.nl
-
Hoe kan ik het lidmaatschap op een andere naam zetten?
Overzetten op naam van partner of kinderen. Graag even contact opnemen met De Ledenservice op 088-3672373.
-
Hoe zet ik de betaling om naar automatische incasso?
Maak een account op onze website en geef direct een digitale machtiging af. U kunt als u al een account heeft op onze website bij uw eigen gegevens een digitale machtiging afgeven.
-
Ik heb een klacht of een tip, waar kan ik terecht.
Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. We nemen elke klacht zeer serieus en willen weten wat er aan de hand is. Zo kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren.
Ook voor een tip of klacht kunt u ons bereiken op 088-3672373 of een mail sturen naar leden@carintreggeland.nl
-
Ik heb geen factuur ontvangen
Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan met het verzenden van poststukken of met de registratie van uw gegevens. Wij vragen je gegevens door te geven zodat gecontroleerd kan worden of het lidmaatschap actief is. Ben je onlangs verhuisd? Geef dan ook het oude adresgegevens door. Bel met 088-3672373.
-
Ik heb geen ledenpas ontvangen.
Als u een account aanmaakt op onze website dan heeft u een digitale ledenpas. U ontvangt dan geen ledenpas meer per post van ons. Vanaf 2022 versturen wij geen ledenpassen meer. Heeft u geen account en wilt u een bewijs van inschrijving neem dan met ons contact op 088-3672373.
-
Ik wil een verhuizing doorgeven, waar kan ik dit aanpassen?
Door in te loggen op uw account. Bij Mijn gegevens kunt u het adres wijzigingen. Of door te bellen met 0883672372.
-
Waar kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?
Door in te loggen op jouw account en bij Mijn gegevens een digitale machtiging af te geven.
-
Wanneer kan ik het lidmaatschap opzeggen?
Je kunt het lidmaatschap opzeggen voor het eind van het lopende jaar. Dit kun je doen door bij 'mijn gegevens' te klikken op lidmaatschap beëindigen. Indien dit vanwege een overlijden is dan kan het lidmaatschap overgenomen worden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 088 3672373 om het lidmaatschap over te zetten.
-
Wat betaal ik als ik halverwege het jaar lid wordt?
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen een jaarlijkse bijdrage van €24,50. Vanaf 1 oktober word je gratis lid t/m eind van het jaar. Je sluit dan het lidmaatschap af voor het komende jaar en betaalt ook pas in het volgende jaar.
-
Wat kost het lidmaatschap van De Ledenservice?
Het lidmaatschap kost €23.50 per kalenderjaar. En is geldig voor het hele huishouden.
Over Samen Uit!
-
Hoe annuleer ik een uitje?
Opgaves voor het theater kunnen niet geannuleerd worden.
Andere uitstapjes kun je tot 14 dagen voor aanvang kosteloos annuleren.
Bel 088-3679661 dan annuleren wij jouw uitstapje of verschuiven je indien mogelijk naar een andere datum. -
Hoe kan ik een reisje boeken als ik geen digitale middelen heb?
Voor opgave of informatie over uitstapjes en vakanties kunt u ons ook telefonisch bereiken op maandag tot en met woensdag tussen 09.00 – 12.00 uur op nummer 088-3679661. Wij maken met u een account aan, vullen uw gegevens in en regelen met u de betaling.
-
Hoe kan ik een uitje reserveren?
Volg de instructies op via de website, heb je hulp nodig bel; 088-3679661 Meer informatie vind je op: www.deledenservice.nl/account/inloggen/
-
Ik wil graag op de hoogte blijven van alle uitjes, kan dat?
Ja via deze website of u geeft uw naam en gegevens door dan sturen wij u 4 maandelijks de folder toe.
-
Ik zit in een rolstoel, kan ik mee met uw uitstapjes/reizen?
Jazeker. Om de veiligheid van rolstoelgebruikers te kunnen waarborgen, volgt SamenUit! de code VVR. Voor de rolstoelgebruikers die niet de overstap vanuit de rolstoel naar en van een reguliere zitplaats kan maken, is de richtlijn gewijzigd voor het vervoer op de volgende punten:
Alleen een crash geteste rolstoel mag als vervangende zitplaats dienen. Deze rolstoel is te herkennen aan het haaksymbool. Tot 1 juli 2020 geldt een overgangstermijn. Tot dan mag de rolstoelgebruiker nog wel vervoerd worden, mits de rolstoel veilig vastgezet kan worden. Indien uw rolstoel nu nog niet voorzien is van een haaksymbool, dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw gemeente of leverancier van de rolstoel voor meer informatie, zodat u niet onverwachts niet meer vervoerd mag worden per 1 juli 2020. -
Is er een zorgondersteuner aanwezig tijdens het uitstapje?
De uitstapjes worden verzorgd door een vrijwillige chauffeur en vrijwillige gastvrouw/heer. Heeft u specifieke verpleegkundige hulp nodig dan proberen we dat samen te regelen. We hebben ook vrijwilligers met een medische achtergrond.
-
Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen?
Ja dat kan, maak uw wensen van te voren kenbaar, dan kunnen we er rekening mee houden, en uw wensen doorgeven aan de locatie.
-
Kan ik kosteloos annuleren?
Opgaves voor het theater kunnen niet geannuleerd worden.
Andere uitstapjes kunt u tot 14 dagen voor aanvang kosteloos annuleren.
Bel 088-3679661 dan annuleren wij uw uitstapje of verschuiven u indien mogelijk naar een andere datum. -
Kan ik mijn Scootmobiel meenemen?
Nee helaas kunnen we uw scootmobiel niet meenemen omdat deze in gewicht te zwaar zijn.
-
Kan ik ook mee wanneer ik geen lid ben van de Ledenservice?
Een lidmaatschap van de Ledenservice is een voorwaarde om mee te kunnen gaan. Het lidmaatschap kost € 23,50 per jaar (2024)
-
Kan ik thuis opgehaald worden?
Ja we halen je van huis op en brengen je na de reis weer terug, zorg ervoor dat je 10 minuten voor de vermelde ophaal tijd klaar staat.
-
Lange afstanden lopen gaat niet meer. Kan ik toch mee?
Ja u kunt ook dan mee in een rolstoel, indien u zelf niet in het bezit bent van een rolstoel kunnen we die voor u meenemen inclusief een begeleider.
-
Moet ik zaken over mijn gezondheid melden?
Ja indien van belang. Verder bent u zelf verantwoordelijk voor uw gezondheid tijdens het reisje.
-
Wanneer ontvang ik mijn definitieve reisgegevens?
Een week voor vertrek ontvang je de reisbrief met het tijdstip waarop je wordt opgehaald.
-
Wat zijn de reisvoorwaarden?
• Als u afhankelijk bent van verpleegkundige zorg dan kijken we samen met u of we dit kunnen realiseren.
• De vertrektijden kunnen afwijken, dit is afhankelijk van de opstapplek.
• De uitstapjes gaan alleen door bij voldoende deelname en vol = vol.
• Bij extreme weersomstandigheden annuleren we de reis en plannen een nieuwe datum.
• Annuleren kan alleen telefonisch, tot 14 dagen voor vertrek anders zijn wij helaas genoodzaakt om de kosten aan u door te berekenen. Theater kan niet worden geannuleerd.
• Deelname aan een uitstapje is geheel op eigen risico.
• Reisbureau SamenUit! is niet aansprakelijk voor letsel dat is ontstaan of het zoekraken van
eigendommen tijdens uitstapjes. -
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Via Ideal en met een automatische incasso.
-
Zijn alle locaties ingericht op mindervaliden?
Ja de locaties die wij bezoeken voldoen aan onze eisen van toegankelijkheid.
-
Zijn de uitstapjes alleen gericht op senioren?
De uitstapjes zijn gericht op senioren met hun uitdagingen.
Over de Voordeelaanbiedingen
-
Ik heb een dienst aangevraagd, wanneer kan ik een bericht verwachten?
Binnen twee werkdagen wordt er met u contact opgenomen door de leverancier.